امروز شنبه 1403/05/06 :: تعداد کل بازدید 609577 مرتبه :: کاربران انلاین 50 نفر

این دفتر در طبقه پنجم بیمارستان واقع شده است. مدیریت همه جانبه بر ارائه خدمات پرستاری با کیفیت از طریق طراحی فرایندهای کلیدی پرستاری و چک لیست‌های کنترل و ارزیابی در دفتر پرستاری به صورت کار گروهی انجام می‌شود.

 مدیریت پرستاری بیمارستان یک مسئولیت تمام وقت بوده و وظیفه برنامه ریزی و هماهنگی کاری گروه پرستاری، جهت حضور 24 ساعته در تمام سطوح لازم در بیمارستان ، بویژه اورژانس، اطلاع از مشکلات و کمبودهای گروه پرستاری، نظارت بر حسن اجرای امور پرستاری ،هماهنگی با گروههای تخصصی بیمارستان، هماهنگی با  مدیریت بیمارستان ، نظارت بر حسن اجرای امور خدمات پرستاری بیمارستانی و نظارت مستمر بر عملکرد سوپروایزران از وظایف مدیر پرستاری است . پرسنل دفتر پرستاری شامل مدیر پرستاری، سوپروایزران (بالینی، آموزشی، آموزش سلامت و کنترل عفونت) ، سرپرستاران و منشی می‌باشند.

مترون /مدير دفتر پرستاري : جناب آقاي عبدالرسول فرح وشي

سوپروايز كنترل عفونت: سرکار خانم مهرنوش امیرنژاد 

سوپروايز آموزشي: جناب آقای مرتضی حجازی 

کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمار: سرکار خانم الهام البرزی

فرایندهای اساسی مدیریت پرستاری عبارتند از:

  • مدیریت ارزیابی (کنترل و نظارت)
  • مدیریت آموزشی
  • مدیریت ارزشیابی
  • مدیریت نیروی انسانی
  • مدیریت برنامه ریزی

دفتر پرستاری از طریق سوپروایزرها، بر اساس برنامه از پیش تدوین شده در جهت ارائه خدمات پرستاری باکیفیت، واحدهای مختلف درمانی (بخشها و درمانگاهها) را نظارت و نتایج را کتباً به واحدهای مربوطه اعلام و بازخورد مناسب را ارائه می‌نماید.

نیازهای آموزشی کارکنان پرستای بر اساس این ارزیابی‌ها و همچنین از طریق فرمهای PDP تعیین و دوره‌های آموزشی مدون بصورت درون سازمانی و برون سازمانی جهت توانمندسازی کارکنان برنامه ریزی و اجرا می‌گردد.

کلیه پرسنل جدیدالورود پرستاری در بدو ورود از طریق کلاسها و کارگاههای آموزشی به صورت عمومی و تخصصی با مسئولیت و مقررات عمومی بیمارستان و پرستاری آشنا شده و در برنامه مدون آموزش القایی و آشناسازی در بخش خود قرار می‌گیرند.

 

تلفن داخلی: 157

 

کپی رایت@2017 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه برنامه نویسی آیسیز میباشد