امروز شنبه 1403/05/06 :: تعداد کل بازدید 609622 مرتبه :: کاربران انلاین 80 نفر

 رياست بيمارستان :

 تاريخ، ماجراي زندگي انسانهاست و تاريخ درمان ، درا ين ميان روايتي پر از فراز و نشيب از زنان و مرداني است که براي زندگي ديگر انسانها کوشيده اند.

 و اينجا ، امروز در اين مقطع از گذر زمان ايستاده ايم ، براي خدمت و نه کسب شهرت ، ما به خود مي باليم که غمي را از چهره اي برگيريم   و خنده و شادماني بر جاي آن بکاريم ،دردي را از تني بزداييم و آسودگي و سلامت به آن باز گردانيم و يا به مدد علم و تجهيزات پزشکي   مدرن امروزه ،زيبايي و رضايت را به مردمان هديه نماييم.

 شغل ما خدمتي در پي بازگرداندن سلامت و تندرستي است نه براي کسب نام و ثروت و تلاش من و همکارانم در اين مرکز ارايه بهترين و   پيشرفته ترين امکانات روز دنياي پزشکي است و مهم نيست چه ميزان سعي و پيگيري به کار ببنديم، مهم تآييد شما و تحسين کساني است که   مفتخر بوديم در اين بيمارستان ميزبان شان باشيم.

 به يمن مسئولان ارشد ما ، بيمارستان دکتر مير موفق به اخذ درجه برتر و رتبه يک ارزشيابي کشوري گرديد، اگرچه به اين نيز قانع نيستيم و   درصدد تهيه و تقديم بهترين و بالاترين نوآوري هاي موجود در جهان پزشکي و درمان برآمده ايم.

 اميدواريم که در حفظ سلامتي خود، اين يگانه ارمغان زندگي، ما را در کنار و همراهتان بدانيد ، هدف از اين پيشرفت و پويايي بي شک   تحصيل اعتماد شماست لذا اين جا را مکاني متعلق به خود دانسته از هر گونه نقد و پيشنهادي محروم مان نفرماييد ما با رويي گشاده پذيرايي   نظرات شما در قسمت تماس با ما هستيم.

 دکتر سيد محمد تقي نجيبي مدير عامل و رياست بيمارستان دکتر مير

کپی رایت@2017 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه برنامه نویسی آیسیز میباشد